Olen nyt ollut täysipäiväisesti kotona 5 kuukautta. Monesti olen valitellut, että aika ei kulu ja tekisi mieli mennä jonnekin. Mutta toisaalta, kaikkein eniten kuitenkin nautin niistä päivistä kun voin vain olla kotona ja tehdä käsitöitä eikä tarvitse lähteä minnekään. Tekeehän se välillä hyvää piipahtaa jossakin, mutta kyllä koti on silti paras paikka olla. Tämän huomasin hyvin elävästi eilen kun ystäväni synttäreiltä siirryttiin baariin. Aivan liikaa ihmisiä, musiikki on ihan liian kovaa ja se haju!! Hyi yökkäys!!!! Tupakan savu ja alkoholin lemu ei todellakaan ole mua varten. Muutamana edellisenä kertana olen viihtynyt kyseisessä baarissa/yökerhossa, mutta eilen tuli sellainen olo, että ei ole minun paikkani. Ystävilläni oli hauskaa ja se on hyvä, mutta luulen, että mun baarireissut on nyt taas vähäksi aikaa ohi. :)

Nyt on sitten Kiri vihdoin ja viimein pingotettu. Siitä tuli hieno ja juuri sopivan kokoinen. Mutta missä ihmeessä sitä käyttäisin? En ole hartiahuivi-ihmisiä, merinosilkki ei juurikaan lämmitä viluloista eikä ole mitään juhliakaan tiedossa. Kaipa se sitten vaan jää hyllylle odottelemaan sopivaa tilaisuutta.

364915.jpg

Nämä pannulappuset ja vihreä heijastin menivät eilisten syntymäpäiväjuhlien emännälle. Ja onneksi kelpasivat. :) Lankana on Novitan Huopanen ja ohjeet uusimmasta Novitasta. Jostakin olen lukenut, että Huopanen ei huopuisi kunnolla ja että jälki olisi epätasainen, mutta omasta mielestäni näistä tuli todella hienot. 

360533.jpg 

Sain muuten juuri ensimmäisen norjalais-sukan valmiiksi. Olen todella hämmästynyt, että siitä tuli juuri jalkaan sopiva vaikka tein aivan ohjeen mukaan. Yleensä en sukkia tehdessäni seuraa ohjeita kovinkaan tarkkaan, koska jalkani on kokoa 36 ja ohjeita seuraamalla sukista tulee melkeinpä aina liian suuret. Käsiala on hieman epätasainen, mutta eiköhän se siitä kun vähän prässäilee. Kuvia laitan sitten kun molemmat ovat valmiita.