Nyt masentaa. Koko päivän sähelsin töissä oikein urakalla ja kauhulla odotan, että kuinka sekaisin asiat mahtaa olla.

Tämä viikko on ollut yhtä hullun myllyä! Tällä hetkellä teen kahden ihmisen työt ja näin alkukuusta on hieman kiirettä. Osa näistä töistä on sellaisia, joita en edes ymmärrä/osaa kunnolla eikä ilmeisesti osaa oikein kukaan mukaan, joten kaikki jää aina arvailujen varaan. Teen vain mallin  mukaan ja toivon, että olisi edes sinnepäin. Tänäänkin mokailin kustannusten jakojen kanssa ja juuri ennenkuin olin lähdössä kotiin sain jonkin verran vihaiselta kuulostavan puhelun. Excel-taulukosta olin jättänyt joitakin nolla-rivejä näkyviin ja osa niistä riveistä, joissa oli lukuja, olivat piilossa. Soittaja ei ollut huomannut katsoa noita piilotettuja rivejä ja moitti siinä sitten, että kun nolla-rivit pitää olla piilossa ja lukujen taas näkyvillä. Tiedänhän mä sen ja ihan oli mun moka, mutta kuulosti ihan siltä kuin olisi maailmanloppu käsillä. Taitaa olla kirjanpidot tämän jälkeen ihan sekaisin ja pomo ilahtuu ikihyviksi kun tulee maanantaina töihin. En voi kai puolustukseksi sanoa muuta kuin, että kiire on ollut ihan hirveä ja kun liian kiire tulee, en pysty keskittymään kunnolla ja silloin tulee hutaistua vähän mitä sattuu, ja haluaa vain päästä töistä eroon. Ja suurin osa näistä hommista on mulla aivan uusia.

Jos ja ilmeisesti kun asiat on nyt persiillään, niin en todellakaan osaa niitä korjata ja se on sitten todella mukava lisätä entisestään pomon työmäärää. Taitaa mennä aikalailla ylitöiksi koko ensi viikko ja kaikkein hupaisinta on, että meille ei kuuluisi edes tulla ylitöitä, koska toimistoihmisillä ei ole ollenkaan niin paljon hommia. Itseasiassa meillä on niitä liian vähän ja lorvimme suurimman osan ajasta. Mä kaipaan nyt jotain lohdutusta ja äkkiä!!!