Jaahas, siitä onkin taas hetken aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut. Liekö sitten syynä pienoinen syysväsymys kun suurinpiirtein kaikki vapaa-aika on mennyt sohvalla loikoillessa. Energiaa ei ole ollut juuri nimeksikään, välillä olen sentään hiukan jaksanut käsitöitä tehdä. Mutta noin muuten niin mitään maata mullistavaa ei ole tapahtunut. Tosin lähimmät sukulaiset ovat sairastelleet oikein urakalla, toiset valitettavasti vakavammin. Se on vetänyt mielen vähäsen matalaksi. :(

Romeo on löytänyt uuden ihastuksen kohteen, nimittäin veden. Eräänä iltana päästin Romeon suihkuun kun piti aivan hirmuista metakkaa suljetun vessan oven takana. Siitä lähtien ollaan "yhdessä" suihkuteltu, Romeo istuu suihkun ajan pesukoneen päällä ja jahtaa suihkuverhoa pitkin valuvia vesipisaroita. Kun olen sulkenut suihkun, pieni mies siirtyy vahtamaan seinää pitkin valuvia vesipisaroita. Toimintaa ei häiritse edes se, että peppu ja tassut kastuvat vaan vesi on niin uskomattoman mielenkiintoinen juttu. Tässä kuvia kun tutustuttiin hanasta juoksevaan veteen. :)

907419.jpg

907424.jpg

907425.jpg

907428.jpg

Ja niistä käsitöistä...1½ dollarin neuletakki valmistui. Siitä tuli ihan kiva, ehkä käytän joskus jossain. Vaatteita kutoessa on aina vähän niin ja näin, koskaan ei tiedä miltä valmis vaate näyttää päällä. Mutta tulipahan tehtyä.

907447.jpg

Kanasetkin ovat edistyneet, hitaasti mutta varmasti.

907443.jpg

Sukkia olen tehnyt muutaman kappaleen. Talvi tekee tuloaan ja varpaat palelee koko ajan. Sukkien kutominen on myöskin hyvin rentouttavaa, saa vain tehdä eikä tarvitse ajatella yhtään mitään.

907437.jpg

Eilen olin kaverini kanssa Turussa ja kuin sattumalta löysin lävistysliikkeen, jossa läväreitä tehtiin ilman ajanvarausta. Ennestään mulla on lävistys kielessä ja ylähuulessa ja nyt sitten vielä alahuulessa. Mietin,että mitäköhän töissä tykkäävät...